۱۳۹۷ خرداد ۲۸, دوشنبه

دادخواستی به پیشگاه مردم ایران


دادخواست به هیئت منصفه مردمان ایران و جهان  :
خوانده (متهم) : مدیران , سازمان دهندگان , بنیانگزاران و دست اندرکاران ادیان سازمان یافته .
با توجه به اعتراف و اقرار بسیاری از دست اندرکاران تشکیلات , سازمان و مافیای دینی به سست بودن مبانی علمی و عقلی مفروضات دینی , این دادخواست به طرفیت از نوع انسان , بر علیه کلیه دست اندرکاران , سازمان دهندگان , خداسازان , خودخداپنداران , دینکاران , دین فروشان و داعش شیعی , سنی , مسیحی , بهایی , اسماعیلی و سایر فرقه ها ...  به پیشگاه هیئت منصفه ملت ایران و سایر ملت ها تقدیم می گردد , اتهامات عبارتند از :

الف  - ممانعت و مقاومت در برابر رشد و توسعه کشورها از طریق ترویج فرهنگ انتظار , بی تفاوتی , حواله به آخرت , صبر و تسلیم و رضا , و سایر این قبیل راهکارها .
ب  -  سلطه و همکاری در سلطه یافتن استبداد و استکبار داخلی و خارجی بر مردمان .
پ  -  تشویش اذهان عمومی : از طریق راه اندازی دسته جات و آئین ها همراه با ابراز خشونت آشکار نمایش سلاح سردوگرم , برهم زدن نظم عمومی , نمایش آلات و ادوات جنگی , تهدید به عذاب اخروی , تهدید به خونریزی هنگام ظهور ناجی , و سایر روش ها (النصر بالرعب) .
ت  - تحمیل و تداوم فلاکت و فقر در جوامع با پیشگیری از رشد استعدادها و تحمیل انحصار تجاری ( توسط تجار و بازاریان و صاحبان قدرت که تامین مالی مافیای دینی را برعهده دارند ) , بجای فضای باز و رقابتی که لازمه رشد استعداد ها می باشد .
ث  - آسیب به بهداشت و سلامت روانی و فکری مردمان از طریق :
طرح مباحث غیر علمی و غیر موثر در سرنوشت و سعادت مردمان مانند آخرت , معاد , دوزخ , اجنه , فرشتگان , شفاعت , ... که اذهان هیچ یک از انسان ها قادر به حل منطقی آن نمی باشد و ایجاد وسواس ها و عذاب فکری و انحرافات فکری در اذهان مردمان از این رهگذر .
ج  _ کاربرد سفسطه و استدلال غیر علمی و غیر عقلانی در اثبات تصورات خویش .
چ  - ایجاد شکاف فرهنگی در جوامع از طریق کاربرد زبان های بیگانه عبری , عربی , لاتین .. به منظور آسمانی،  و رازآمیز نمایاندن متون مرجع خویش . 
ح   - ناتوان ساختن مردمان در احقاق حق خویش با جداسازی زبان وادبیات حقوقی از زبان مادری آن ها. 
خ  - ارایه آدرس غلط،  گمراه سازی: مانند دشمن سازی،  دشمن تراشی،  انحراف اذهان عمومی از مسایل واقعی و روزمره به تاریخ جعلی و یا نامربوط. 
د  - خیانت به کشور،  حسب مورد بسته به مفهوم خیانت در هر کشور . 
ذ  - تصرف منابع عمومی از طریق تغییر مجرای ایجاد حق و استحقاق طبیعی در جوامع  .
ر  - ابقای روحیه کشت و کشتار , وحشیگری , دیگرکشی و کاربردهای حذفی با زنده نگاه داشتن و تقویت اسطوره های خونریز متعلق به دوران ددمنشی و دیگرکشی  بشر (تا یکی دو سده پیش) . 
ز  - رقابت با سایر فعالان اقتصادی از طریق خارج ساختن منابع تولید از تصرف آنها با بلوکه کردن منابع انسانی و تصرف منابع طبیعی و توقف رقابت و تولید از این طریق. 
س  -  تقدیس و توجیه حملات کشورگشایان ، غارتگران ،  ایلغار ها،  مستبدان و مردم کشان به سرزمین ها،  و تداوم توجیه حتی پس از غارت و بازگشت غارتگران برای تداوم بخشیدن به سلطه طبقه سلطه یافته و انقیاد کامل مردمان .
ش - نشر اکاذیب : جعل روایت , تبدیل شعر و افسانه و شرح حال و زبان حال به روایات مقدس . 
ص - جعل عناوین مانند : پاپ , آیت الله , حجه الاسلام , و ... 
... ادامه دارد .
...


روانشناس عزیز مان که امروز مجددا احضار شده است! ؟،  در پاسخ نوشته بود که این مطلب بیشتر برای ایران مصداق دارد . 
پاسخ دادم که ابتدا یهود و پس از آن مسیحیت این الگو را به کار گرفته‌اند و سپس اعراب کشور گشا و ایلغار نیز آن را تقلید نموده اند . 

البته دوران استیلای امپراتوری با مدد دین زرتشتی نیز از همین الگو تبعیت می‌کند

هیچ نظری موجود نیست: