۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

چه کسی باید و نبایدها را تعیین میکند و بر اساس چه معیاری ؟

طرز فکر افراد رزمنده یعنی افرادی که آموخته اند در راه رسیدن به عقیده شان بجنگند ، با توجه به تاثیر آنها در سیاست های نظام ، و چون به هر حال علیرغم نظامی بودن ، در سیاست کشور نیز، به دلایل خاص خودشان ، دخالت میکنند ،  بنابراین بررسی طرز فکر آنها حائز اهمیت بسیار است .
این افراد برای تحقق آنچه بدان باور دارند از کشتن یا کشته شدن ابایی ندارند و این با زندگی امروز و شاید هم دیروز ، سازگار نبوده  و برای نسل جوان امروزقابل توجیه نیست .
به هر حال کسی که به خود حق دخالت در سیاست میدهد یا آن را تکلیف میداند ، پس برای انجام کامل تکلیف ، بایستی آمادگی  نقد شدن و نقدپذیری را هم داشته باشد ، براین باوریم و امید که چنین باشد ! .
بنابراین به بررسی سخنان این عزیزان میپردازیم ، در زیر به پرسش و پاسخ ذهنی خودم با سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران میپردازیم : 


جمعه 7 ژانویه 2011  در رابطه با ملاقات نمایندگان با خاتمی

- نمایندگان ملت در خانه ملت باید بدانند، زمانی كه عموم ملت، فتنه و سران فتنه را محكوم كرده و خواهان محاكمه سران فتنه‌اند، نمایندگان نیز باید مواضع خود را همچون موكلین خود به صورت صریح و شفاف بیان كنند.

 خوب ! ، اگر بایدها را شما در این کشور تعیین میکنید ، پس برای اصلاح الگوی مصرف ، بقیه حقوق بگیران  را لطفا مرخص بفرمایید . !
 فکر میکردیم خود مردمی که به نماینده رای داده اند بایستی از نماینده بخواهند ، بهتر نیست به مردم بصیرت ! بدهیم که خودشان با تماس با نماینده اشان از او بخواهند که چگونه موضع گیری کند ، این طوری بعضی نامحرمان ! فکر میکنند شما به نمایندگان مجلس زور میگویید !
سردار ، فرمانده جنگی اگر نیروهایش را نسنجیده به مصاف دشمن ببرد ، سر از میدان مین در می آورند ، چگونه بر شما محقق شد که  "عموم ملت ،فتنه و سران فتنه را محكوم كرده و خواهان محاكمه سران فتنه‌اند " .؟


-- افراد ملاقات كننده باید پاسخ دهند
 به چه کسی باید پاسخ دهند و اساسا چرا "شما"  این "باید" را بایستی تعیین کنید ؟

- نمی‌توان غفلت از واقعیت‌ها را از افرادی كه در جایگاه نمایندگی‌ مجلس تكیه زده‌اند، پذیرفت.

 دوباره سردار ! نماینده یعنی نماینده کسانی که به او نمایندگی داده اند ! آنها برای من یا شما کار نمیکنند هـــــــا ! .
 ملت بایستی بپذیرد یا شما .؟ ، حالا که نمی پذیرید چه حکمی صادر میکنید ، سردار !
----------------------------------------------------------------------------------------


10 مرداد 1389   در کارگاه آموزشي توجيهي اعضاي کميته پدافند غيرعامل

- نظام اسلامي نياز به مديران پاک دست دارد و در اين زمينه غفلتي صورت گرفت و بر اثر آن طبقه جديدي ظهور کرد ،افرادي با ثروت هاي باد آورده.
 جانا سخن از زبان ما میگویی ، از کجا معلوم تا بیست سال دیگر با غفلت دیگری باز هم طبقه دیگری با ثروت های بادآورده دیگری ظهور نکنند ؟

-  وي با بيان اينکه در بیست  سال  گذشته در بسياري از مسائل به ويژه در آموزش و پرورش و در مراکز دانشگاهي در خواب بوده ايم
 عافیت باشه سردار ، کسی که یک بار در حین انجام وظیفه خوابید ، باز هم احتمال دارد  به خواب فرو رود ! ما را باش فکر میکردیم شما ها بیدارید !


- در دوره دوم خرداد اعلام کردند نگاه ما به فلسطين بايد بر اساس منافع ملي باشد
 پس باید بر اساس چه باشد ،  شما از محل ثروت ملی کدام کشور حقوق میگیرید و باید مدافع منافع ملی کدام مردم باشید اگر فلسطین برایتان مهمتر از منافع ملی ایران است ، میتوانید مثل شهید چمران تشریف ببرید لبنان و گروهی مشابه گروه امل یا حزب الله تشکیل دهید .

- فکر مي کرديم دعوا بين احمدي نژاد و موسوي است  ،  عده اي متوجه عمق فاجعه و موج عليه انقلاب و اسلام و ولايت فقيه نبودند.
 چگونه کسی که این همه ! اشتباه در تحلیل داشته و مرتب هم خوابش ! میبرد را پست مهم داده اند .

سی شهریور 1389 با مربیان و معلمان 

- ما بايد در نسل جوان اين حساسيت را ايجاد كنيم كه دشمن به دنبال ‌گرفتن عظمت و استقلال كشورمان است
 گیرم که حساس شد ، آنوقت میتواند درس بخواند یا دائم با اطرافش در حال جنگ خواهد بود !

- ارزيابي ما اين است كه آمريكا در حال فرو ريختن و نفسش به شماره افتاده است. 
 نگرانی ندارد  ، ما را سننه ! ، وضع ما هم که بگفته شما با این خواب رفتنها و مدیران ناپاک دست ، بهتر از این نیست .
--  بايد به دانش‌آموزان بفهمانيم آمريكا دشمن اصلي تمام انسان‌هاست و براي ضربه زدن به ما ملت‌مان را به‌دقت مورد مطالعه قومي، مذهبي، فكر، اعتقادي، سياسي و اجتماعي قرار داده است.
 آنوقت نباید ما برای مقابله با آمریکا ! ، اول  خودمان و ملت مان را به دقت ! مورد مطالعه قومی ، مذهبی ، فکر و ... قرار دهیم ، آیا نتیجه این مطالعات ( اگر انجام شده باشد) مشخص گردیده که شما باید و نباید تعیین میکنید ! 
بهتر نیست از دشمن مان به دقت مطالعه کردن را یاد بگیریم .
----------------------------------------------------------------------------------
ادامه دارد ..... 

هیچ نظری موجود نیست: