۱۳۹۲ آذر ۷, پنجشنبه

پیش آگهی فاشیسم سلفی

فاشیسم سلفی :
بذر فاشیسم فرقه ای و مغایر با منافع ملی در درون بیشتر خانواده ها نمی تواند رشد کند .
برای رشد و نمو آن بایستی محیطی چون  مدارس شبانه روزی ، مدارس حوزه علمیه ، دوره های دور از منزل ، چله نشینی ، آموزشگاه های نظامی ، محیط هایی دور از دسترس خانواده فراهم گردد .
از قلاع (قلعه های) اسماعیلیه ، ( که فداییانی برای آدم کشتن بدون چون و چرا تربیت می کرد ) ، تا خانقاه ها و بیشتر ، مدارس حوزوی که امروزه سیاست مدار-تروریست تربیت می کنند ، جایگاه رشد و نمو افکار تروریستی و فاشیستی هستند .
در 1400 سال گذشته جهاد های مقدس و آخرین آنها جنگ هشت ساله ایران و عراق مکان مناسبی برای تغلیظ و تولد این نوزاد بوده اند . (نام گذاری جنگ هشت ساله با ایران به "قادسیه" توسط صدام ، بخوبی نمایانگر نقش این جهادها در تجمیع و سازماندهی تفکر حذفی اسلام را نشان می دهد . )

در مورد اندیشه های فاشیستی سلفی ، جنگ سوریه ، امروزه همان نقش و تاثیر را دارد که جنگ ایران و عراق برای ما داشت .نوزادان تفکر  فاشیستی سلفی ، امروز در  کودکستان و آمادگی های  جنگ های سوریه و عراق در حال پرورش و بالیدن هستند .
آیا چرخه بدست گرفتن قدرت و نابود ساختن زیرساخت های اقتصادی و اجتماعی فرهنگی و از بین بردن زندگی چند نسل از مردمان ، مانند آن چه در ایران اتفاق افتاد ،  مشابه مورد ایران تا آخر سیر اهریمنی خود را طی خواهد کرد ، یا کوتاه خواهد شد  ؟

در این صورت بایستی گفت بدا به حال کسانی که در آینده در سرزمین هایی که بدست این فاشیست های اسلامی ، احتمالا ، از ایران جدا خواهند شد ، قرار است زندگی کنند .
در پاسخ کسانی که شرایط کشور همجوار عراق را در مقایسه با ایران اسف بار تلقی کرده و زندگی در سایه فاشیسم شیعی را بر مبتلا شدن به وضعیت عراق یا اخیرا سوریه ترجیح می دهند بایستی گفت : 
آرامش موجود در ایران ، آرامش ذاتی نیست ، بلکه موقتی و به دلیل غلبه نسخه شیعی تفکر فاشیستی خلافت و امپراتوری اسلامی است .

هیچ نظری موجود نیست: