۱۳۹۲ آبان ۵, یکشنبه

چگونه گور بهرام گرفت ؟

سال 1389 در گیرودار عمار و ابوذر کردن ، لابلای خود را "علی" و رقیب سیاسی (نه دشمن) را "معاویه"  خواندن ،  به جای "نرمش قهرمانانه" به خرج دادن و مدارا و پذیرش قاعده بازی [ حداقل ! ] مابین خودی ها ، حرکت های سیاسی قانونی و عرفی را فتنه ، "نام گذاری" کردن ، مابین یادداشت های ناتمام و نامفهوم نوشتم که هرکه سیاست پشت گرمی به حق اتخاذ کند ، ناگزیر با همان سیاست پشت اش به خاک مالیده خواهد شد ، حتی حضرت علی که بعضی متحیرند او را علی بخوانند یا خدا ، نیز به دست کسی کشته شد که می پنداشت حکم حق را اجرا می کند .
 این بازی (حق بجانبی و خود حق نمایی) آخر و عاقبت ندارد ، همین چند صباح پیش بود که دشمن فلان شخص ،  دشمن پیامبر بود ، عجیب نیست که امروز فلان شخص  دشمن پیامبر شده است .
 ...
بنیاد گرایی دینی شیعی با فتوکپی خودش روبرو شده است ، این دفعه عربستان و احساسات عربی و سنی هم رودرروی آن ایستاده اند.
شاید ، با آمریکا بتوان رابطه برقرار کرد ، شاید ، تحریم ها  زودتر از آن چه تحلیل گران پیش بینی می کنند برچیده شود ،  شاید ، با عربستان نیز با واگذاری آن چه سهم مردم ایران است بتوان کنار آمد ، و شاید و شاید و شاید .
اما با هم وطن بلوچ ، کرد ، سنی ، بهایی ، مارکسیست ، سلطنت طلب ، و حتی با هم وطن فارس زبان و شیعه ای که به تصور خودش یا در واقع ، به ناحق ، پدر ، مادر ، برادر ، خواهر یا کسی از بستگان و آشنایان اش را اعدام ، ترور ، یا شکنجه کرده اند ، دیگر نمی توان آسوده ، با خیال راحت ، در کنار یکدیگر زیست .
همان سبک و سیاق که بنیادگراین این طرفی استفاده می کنند :
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدُ لله هازم المـُشركين، وناصِر عِباده الموحِّدين، ومشرِّع الجِهاد إلى يوم الدِّين، والصَّلاة والسَّلام على نبيِّ الملحَمة؛ محمَّد بن عبدالله، ورضِي الله عن صَحابته الكِرام، الذين فتَحوا العراق والشَّام، وهزَموا مجوس الفُرس ونَصارى الرُّومان
قال الله تبارک و تعالی :اذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ 
و قال :يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِينَ يَلُونَكُمْ مِنَ الْكُفَّارِ وَلْيَجِدُوا فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ.  

[حمد و سپاس خدایی راست که هزیمت دهنده مشرکین (احتمالا اشاره به آیه هزم الاحزاب وحده است ولی منظور از مشرکین کنایه به شیعیان است)  است ،
و یاری دهنده بندگان یکتاپرست اش (کنایه به اهل تسنن که شیعیان را مشرک و خودشان را موحد یعنی یکتاپرست میدانند ) است .
و جهاد را تشریع نموده است تا روز قیامت (همان کل یوم عاشورا و کل ارض کربلای خودمان ) .
و درود و سلام بر پیامبر حماسه ، محمد بن عبدالله ( "نبی الملحمه" ، احتمالا نقطه مقابل شعار معروف "الیوم یوم المرحمه" ، روز آزادی مکه ، می باشد یعنی تعمدا در برابر "نبی المرحمه" نهاده شده است )
و خشنود باشد خداوند از صحابه بزرگوار او (بیشتر منظور : ابوبکر ، عمر و عثمان است؟)
کسانی (صحابه ای) که عراق و شام را فتح کردند .
و متواری ساختند آتش پرستان (مجوس) فارس ! و مسیحیان روم را .
.....  ]
 اما بعد:
برادران مسلمان
جامعه اهلسنت ایران
امروز اوضاع مسلمانان جهان دردناک و رنج آور و مایه تاسف و تاثر است ، و خصوصا اوضاع سوریه مسلمانان جهان را تکان داده و حقیقت کریه و ضد انسانی رژیم ایران و رژیم سوریه را برای مسلمانان عیان نموده است.
رژیم جنایتکار ایران و بشار اسد و حزب اللات لبنان به رهبری حسن نصر اللات  با همکاری دو رژیم کمونیستی روسیه و چین در سوریه نشان دادند که در جنایت و قتل و کشتار و درندگی دست کمی از نیاکان خود صفویان ندارند و در جنگ علیه اهلسنت از تمامی جنگ افزارهای زمینی و هوائی استفاده نموده و حتی اوج وحشی گری خود را با استفاده از جنگ افزارهای شیمیائی و گازهای سمی سارین نشان دادند و ثابت نمودند که به هیچ اصل انسانی و ارزش بشری اعتقاد ندارند بلکه دشمنی و عداوت و بغض با اهلسنت چنان آنان را کور کرده است که نه به زنان رحم می کنند و نه به کودکان ،بلکه همه را طعمه حریق بغض و کینه و عداوت خود می کنند.

جنگ سوریه حقیقت شیطانی رژیم مدعی وحدت را برای تمامی مسلمانان جهان آشکار نمود و امروز این جنگ وارد مرحله ای شده است که نمی توان با بی پروائی از کنار آن گذشت و نسبت به آنچه در سوریه می شود بی تفاوت بود زیرا که این جنگ الان تبدیل به جنگ حق وباطل شده است ،تبدیل به جنگ توحید و شرک شده است ، تبدیل به جنگ کفر و ایمان شده است ،تبدیل به جنگ سنت و بدعت شده است و در اصل تبدیل به جنگی فیصله کن بین اهلسنت و شیعه شده است و مرزهای سوریه را درنوردیده است و به انحای مختلف جهان اسلام رسیده است و اگر اهلسنت در این نبرد شکست بخورند دیگر باید فاتحه اهلسنت را خواند. جنگ سوریه معرکه حق و باطل است که نقش اصلی آن را ایران بازی می کند و به قول مجاهدان سوریه بشار باقی نمانده است بلکه سوریه به اشغال ایران و سپاه پاسداران در آمده است و جنگ فعلی با نظام ایران است که سعی دارد با سلطه بر سوریه و لبنان  و عراق سلطنت شیعی خود را به دیگر کشورهای منطقه گسترش دهد و نهایتا می خواهد حرمین شریفین را به اشغال خود در بیاورد و نشانه هائی از آن با حمایت از حزب الله حجاز و پشتیبانی لژستیکی از حوثیهای یمن و حمایت سیاسی و معنوی و نظامی از شورشیان بحرین دیده می شود که با شکست اهلسنت در سوریه می تواند این حلقه را تنگ تر نماید.
اوضاع کنونی به ما می آموزد که باید برای مقابله با سیاستهای سلطه جویانه نظام ایران طرحی بریزیم و همه اهلسنت در اجرای این طرح همکاری نموده و آن را عملی نمایند ، زیرا آنچه را ما امروز در عراق و لبنان و یمن و بحرین می بینیم در گذشته قابل تصور نبود اما سیاستهای نظام ایران گام به گام و با تقیه و کتمان بود و امروز ما شاهدیم که عراق کاملا در اختیار ولی فقیه است و لبنان زیر تسلط حسن نصر الله و او هم تحت تسلط ولی فقیه و همچنین اوضاع در یمن و بحرین خوشایند نیستند ،لذا در چنین وضعیتی و با بحران پیش آمده در سوریه باید مسلمانان جهان چاره ای بیاندیشند و فکری برای برون رفت از این بحران نمایند.

آنچه که ما می دانیم این است که ریشه تمامی مشکلات مسلمانان جهان ایران است و باید جنگ را از شاخه ها به ریشه سوق داد و اگر رژیم ایران از داخل با خطر مواجه گردد جنگش علیه اهلسنت جهان با مشکلات مواجه خواهد شد و نخواهد توانست به آسانی سیاستهایش را به پیش برد.
و ما آماده ایم جنگ را به داخل سوق دهیم و زمینه جنگ را در بلوچستان و کردستان فراهم نمائیم ولی نیاز به کمک مسلمانان جهان داریم تا بتوانیم جبهه ای بزرگ علیه رژیم ایران بگشائیم.

ما یقین داریم و تجربه هم کرده ایم که رژیم ایران آسیب پذیر است و براحتی می توان این نظام را از داخل فلج نمود و از سلطه جوئیهای خارجی اش کاست و آن را در داخل مرزهایش مشغول نمود.

در ایجاد چنین جبهه ای هم نیاز به کمک اهلسنت ایران اعم از کرد و ترکمن و فارس و بلوچ است و هم نیاز به کمک مسلمانان جهان ،خصوصا مسلمانان کشورهای عربی که امروز دریافته اند که ایران در کمین است و دشمن درجه یک آنهاست و باید برای مقابله با این دشمن مکار و جنایتکار بلند شده و قیام نمایند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نورزند.

سازمان جیش العدل آمادگی کامل خود را برای ایجاد جبهه ای عظیم وسراسری علیه نظام جنایت کار ولایت فقیه اعلام می نماید و از تمامی مسلمانان جهان می خواهد در این جهاد عظیم برادران مجاهد خود را حمایت مالی و معنوی نمایند.

و یقینا ما در این جنگ پیروز خواهیم بود اگر توکل و اعتماد ما بر ذات الله تعالی باشد.

به امید پیروزی حق بر باطل
صلاح الدین فاروقی (امیر سازمان جیش العدل)

هیچ نظری موجود نیست: